În încercarea de a câștiga noi clienți, McDonalds se rebranduiește discret. A început din Australia, acolo unde a apărut în aceste zile, chiar vis-a-vis de un important spital din Sidney, o cafenea în care McDonalds face eforturi să ascundă că te-ai afla la McDonalds.
Fără meniuri ultracolorate, fără imaginile burgerilor asortați cu sosuri, fără uniformele cunoscute ale personalului de la Mc, The Corner poartă sigla McCafe doar pe cămășile angajaților și sub logo-ul noii cafenele. Altfel, înșiră meniuri în care le explică clienților cum să își combine corect proteinele cu feluri de orez și carnea cu salatele, etalează oferte de fructe proaspete și baruri de slate în care se pot alege combinațiile de legume.
La The Corner, relatează Business Insider Aurstralia, meniul include „salate cu piept de pui, dovleac copt, supe de linte, salată de vinete”, sendișuri cu ingrediente selectate atent și cafea preparată de câte un barista, un tip de barman experimentat, pregătit să aleagă cafeaua după tipul de boabe, temperatură, culoare, sau să stabilească detalii precum consistența laptelui pentru capuccino.
Pentru a ajunge la un alt tip de client, identificat în consumatorul de slow-food care nu gătește însă acasă, McDonalds a introdus în aceste cafenele inclusiv servirea la masă. Clienții își aleg la bar ceea ce își doresc, dar comanda le este adusă de un chelner pe care lanțul încearcă să îl disocieze de cei care ambalează burgeri la secundă în restaurantele deja cunoscute.
În decembrie se vor deschide patru astfel de cafenerele, iar în prima parte a anului 2015 încă 10, scrie, la rândul său, The Telegraph.
Sursa foto: Facebook The Corner
Sursa foto: Facebook The Corner
Sursa foto: Facebook The Corner
Sursa foto: Facebook The Corner
Sursa foto: Facebook The Corner