Prima pagină » Economic » Orașele în care Kaufland va deschide hipermarketuri în 2015

Orașele în care Kaufland va deschide hipermarketuri în 2015

Orașele în care Kaufland va deschide hipermarketuri în 2015
Programul magazinelor de Sfântul Andrei și Ziua Națională. Când veți putea merge la Lidl, Kaufland sau Auchan
Kaufland, cel mai mare retailer din România în ceea ce privește vânzările, va continua expansiunea în acest an cu 9 hipermarketuri, rețeau urmând să ajungă astfel la 111 magazine, potrivit datelor companiei.

„Avem în acest moment un plan pentru 9 magazine noi Kaufland în Romania cu date de deschidere stabilite aproximativ. Orașele vizate pentru anul 2015 sunt Constanța, Bacău, Brăila, Arad, București, Timișoara, Sibiu și Râmnicu Vâlcea”, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanții companiei.

Prima deschidere este prognozată pentru primăvară, la Constanța, fiind al doilea hipermarket Kaufland din oraș.

Potrivit datelor furnizate anterior de companie, investiția medie într-un magazin Kaufland se situează între 6 și 9 milioane euro, astfel că bugetul de investiții în extinderea din acest an ar putea ajunge la 81 milioane euro.

Anul trecut, compania a ajuns la o rețea de 102 hipermarketuri, după ce a deschis 13 magazine noi, dintre care patru în București, două în Oradea și câte unul în Arad, Bacău, Târgu Mureș, Târgoviște, Vatra Dornei, Gherla și Slatina.

Potrivit presei germane, compania va avea din acest an și un nou director general, Marco Hossl, senior vice president de vânzări internaționale al grupului Kaufland, care îl va înlocui pe românul Adrian Viman. Acesta din urmă va prelua conducerea operațiunilor Kaufland Germania.

Kaufland România a creat până în prezent peste 12.700 locuri de muncă directe, la sediul central din București, în magazinele deschise, precum și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești și Turda.

Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depășind Metro Cash&Carry, Auchan și Carrefour. Compania a înregistrat în 2013 o creștere cu peste 20% a profitului net, la 331 milioane lei (75 milioane euro), în timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 miliarde lei (1,64 miliarde euro).

Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005 și este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.

Citește și