Prima pagină » IT&C » Facebook atacă rețeaua LinkedIn

Facebook atacă rețeaua LinkedIn

Facebook atacă rețeaua LinkedIn
Facebook a lansat, miercuri, Facebook At Work, o aplicație care le permite companiilor să își creeze propriile rețele de socializare, dedicate propriilor angajați, potrivit techcrunch.com.

Aceste rețele de socializare pe care companiile pot să le creeze prin intermediul aplicației Facebook At Work vor arăta și vor funcționa precum rețeaua de socializare Facebook.

Totodată, această aplicație este realizată astfel încât să furnizeze o posibilitate pentru utilizatori să comunice și este o alternativă pentru e-mailuri și pentru site-urile de intranet folosite în companii, conform www.bbc.com.

Potrivit Facebook, informațiile publicate pe aplicația Facebook At Work vor fi securizate, fiind confidențiale și păstrate separat de profilurile personale al angajaților.

Aplicația poate fi descărcată de pe dispozitivele cu sisteme de operare iOS și Android, o versiune a Facebook at Work fiind accesibilă și pe pagina principală a Facebook, conform site-ului specializat techcrunch.com.

Presa internațională anunța încă din luna noiembrie 2014 că Facebook pregătește lansarea unei rețele de socializare pentru profesioniști, care va concura cu LinkedIn și va permite utilizatorilor săi să își separe profilurile personale de conturile profesionale.

Pe de altă parte, și LinkedIn a anunțat recent că plănuiește să lanseze o nouă aplicație care să îi ajute pe utilizatorii săi să distribuie informații profesionale, potrivit www.bbc.com.

Facebook este cea mai mare rețea de socializare din lume, având 1,35 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, fapt care înseamnă că aproape jumătate din populația conectată la internet la nivel mondial folosește această platformă măcar o dată pe lună, după cum relata la sfârșitul lunii octombrie publicația The Wall Street Journal.

Rețeaua de socializare LinkedIn, fondată în 2002, pune în legătură profesioniști și companii și oferă informații legate de locurile de muncă și oportunitățile de angajare.

Companiile care recrutează personal plătesc comisioane pentru a găsi candidați prin intermediul site-ului, care are 313 milioane de membri, după cum relata în luna august 2014 Bloomberg.