Bogdan Prăjișteanu este noul Director Comercial al stațiilor TV din portofoliul Antena Group, precum și al platformelor online și mobile asociate acestora. Cu o experiență de aproximativ 20 de ani în media și strategie de comunicare, Prăjișteanu va identifica strategia de vânzări și va coordona implementarea ei în vederea integrării conținutului TV, online și mobile și monetizarea lui în consecință, potrivit antena3.ro.
„După mulți ani petrecuți în companii multinaționale de media și în școli de business internaționale, am dat curs propunerii Antena Group de a aduce toată această experiență într-un business de media de anvergură mare, 100% românesc”, a declarat el. „Inovația în producerea de conținut relevant, dar și posibilitatea luării deciziilor majore rapid sunt două elemente cheie care m-au făcut să răspund afirmativ acestei provocări profesionale care îmi întregește experiența în domeniul marketing-ului și al vânzărilor”, a adăugat acesta.
Bogdan Prăjișteanu a ocupat de-a lungul timpului numeroase poziții de leadership. A condus echipele de media și business development ale agențiilor Grey/Mediacom, respectiv MindShare, pentru ca, șase ani mai târziu, să fondeze agenția Media Insight.
Ulterior, după preluarea Media Insight de către rețeaua Mediaedge:cia (parte a GroupM), a fost CEO al MEC România timp de aproape șapte ani.