Viceprimarul Mihai Chirica a precizat că a trimis notificări firmelor de publicitate exterioară care activează în municipiu, cerându-le să îndepărteze reclamele care fac referire la activitatea de videochat, transmite corespondentul MEDIAFAX.
El a calificat reclamele respective drept indecente, spunând că panouri de acest gen au apărut în special în campusurile universitare din zonele Tudor Vladimirescu și Copou.
Viceprimarul Mihai Chirica a spus că, în situația în care firmele respective vor ignora cererea, atunci primăria se va adresa Poliției.
„E o chestiune foarte serioasă, se profită și se manipulează sărăcia sau nivelul de trai scăzut, lipsa fondurilor bănești a unor copii care au venit aici să facă studii”, a spus viceprimarul Iașiului.
Viceprimarul a adăugat că reclama stradală la videochat nu va mai fi permisă în oraș, întrucât acest tip de activitate „nu este în consonanță cu demnitatea umană”.
Conducerea organizației de tineret a PNL Iași susține, într-un comunicat transmis duminică presei, că explozia de reclame stradale în Iași care fac referire la videochat arată în realitate „oferta Primăriei ieșene, după 15 ani de administrație PSD”.
Potrivit tinerilor liberali ieșeni, economia Iașiului stagnează, investițiile străine lipsesc, cei mai mari angajatori locali fiind instituțiile de stat, iar administrația locală este lipsită de viziune.
„Acestea sunt datele care caracterizează economia Iașiului, după cele trei mandate ale primarului Gheorghe Nichita. Viceprimarul Chirica ar face bine să se preocupe de aceste mari probleme ale orașului nostru, nu să fardeze realitatea prin tot felul de interdicții”, susține Răzvan Timofciuc, liderul TNL Iași.