„Călătoream mult prin DaneÂmarÂca și într-una din deplasări eram în gara din Copenhaga și aveam nevoie de o gustare. Mă tot uitam ce opÂțiuni săÂnăÂtoase am, pe lângă variantele clasice bine cunoscute și mai puțin sănătoase. Și atunci am găsit pe raft Rawbite. A fost dragoste la prima vedere”, poÂvestește Indira, care a renunțat de curând la funcția de maÂnager al biroului din România și direcÂtor de vânÂzări al unei multiÂnaÂționale de nișă din industria aliÂmenÂtară, după șapte ani în companie.
Compania la care lucra oferea soluții hardware și software (linii de proÂcesare) în industria alimentară. Antreprenoarea, care a studiat maÂnaÂgementul afacerilor și a făcut un proÂgram de leadership la London School of Economics, spune că a durat puțin până s-a hotărât să investească în acest brand, deoarece avea nevoie să își facă un plan de business pe terÂmen lung și să renunțe la un job foarte bine plătit.
Investiția s-a ridicat la 15.000 de euro, însă de acum încolo va urma un plan de marketing susținut unde se va investi cam tot pe atât, adaugă ea.
Citește continuarea în Ziarul Financiar