În luna ianuarie din 2014, înmatriculările de automobile personale Dacia s-au situat la 8.981 unități, în timp ce cota de piață a fost 7,16%.
Dacia Sandero se află pe locul 7 în topul celor mai bine vândute modele de pe piața franceză, cu 3.870 de unități comercializate și o cotă de piață de 2,9%.
În top 100 se mai află Duster, pe locul 12, cu 2.949 unități vândute și o cotă de 2,2%, Dacia Lodgy, pe poziția 56, cu 669 unități și o cotă de 0,5%, Dacia Dokker, pe locul 58, cu 508 unități și o cotă de 0,4%, precum și Logan MCV II, pe locul 60, cu 490 de unități și o cotă de 0,4%.
Piața auto franceză a înregistrat un avans de 5,9% în luna ianuarie față de aceeași perioadă a anului trecut, cele mai mari creșteri fiind consemnate de BMW Mini, de 64,7%, la 1.364 unități, Mercedes, cu un avans de 61,3%, la 2.891 unități și Lexus, cu o urcare de 35,3%, la 441 unități.
Chevrolet a consemnat cea mai mare scădere dintre mărcile prezente pe piața din Franța, de 98,8%, la 17 unități, fiind urmată de Rolls Royce, cu un declin de 50%, cu doar un automobil înmatriculat în luna ianuarie și Lancia, cu o coborâre de 39,1%, la 204 unități.
Înmatriculările grupului Renault, care deține și Dacia, au scăzut cu 3,3%, la 33.014 autoturisme în luna ianuarie din acest an față de aceeași perioadă din 2014. Cu o cotă de 24,86%, Renault este al doilea mare producător din Franța, în spatele grupului PSA Peugeot Citroen, care deține o cotă de piață de 30,99%.
Peugeot Citroen a înregistrat o creștere de 2,6% a înmatriculărilor, la 41.166 de unități în luna ianuarie.
Cel mai important producător străin din Franța a rămas în continuare Volkswagen, vânzările grupului german avansând cu 6,8% în prima lună a acestui an, la 16.327 unități. Cota de piață a VW se situează la 12,29%.
Franța este cea mai mare piață a Dacia, înmatriculările de autoturisme noi crescând anul trecut cu 12,9% comparativ cu 2013, la 105.896 unități.