Prima pagină » Economic » Magazin de 1 milion de euro în București Mall

Magazin de 1 milion de euro în București Mall

Magazin de 1 milion de euro în București Mall
Retailerul britanic Debenhams, care ieșise de pe piața românească în urmă cu un an și jumătate, va deschide pe 26 martie un department store de 2.800 metri pătrați în centrul comercial București Mall, după o investiție care depășește 1 milion de euro.

Magazinul se va întinde pe trei etaje și va include colecții de modă, produse de înfrumusețare și gama de decorațiuni pentru casă. Spațiul va cuprinde, de asemenea, o zonă dedicată galeriei „Designers at Debenhams”, în care se vor regăsi colecții exclusive semnate de creatori de modă renumiți.

O dată cu deschiderea magazinului Debenhams vor fi create 70 de locuri de muncă.

Noul magazin Debenhams va fi operat în franciză de grupul bulgar MRPI, un jucător cunoscut pentru dezvoltarea de proiecte comerciale importante și proprietăți imobiliare. Compania estimează că, în primul an de funcționare, magazinul va fi vizitat de peste un milion de persoane.

„Este un spațiu perfect pentru un department store ce propune o ofertă vastă, un mix unic de colecții de designer și branduri pentru publicul urban”, a declarat directorul de vânzări al MRPI, Chris Harper.

În București Mall a fost deschis și primul magazin Debenhams în 2007 de către compania RTC Holding, care deținea franciza la acea vreme.

Agenția MEDIAFAX a scris în luna iulie a anului trecut, citând surse imobiliare, despre revenirea retailerului pe piața locală și că primul magazin ar putea să fie deschis în București Mall din Vitan, la un an după ce omul de afaceri Octavian Radu, proprietarul RTC Holding, a renunțat la franciză.

Debenhams a închis cele 6 magazine pe care le deținea în România, iar retailerul britanic a anunțat o pierdere contabilă de 3,8 milioane de lire sterline (4,4 milioane euro) în urma închiderii acestora, care funcționau în franciză, precizând că francizorul local „a eșuat” în contextul condițiilor „foarte dificile” de pe piață.

Octavian Radu acuza atunci scăderea puterii de cumpărare în contextul crizei, dublarea suprafeței mall-urilor în perioada 2008-2012 și dezvoltarea agresivă pe piața românească a unor branduri competitive precum Zara și H&M.

Rețeaua Debenhams cuprinde peste 240 de magazine, în 28 țări, și comercializează articole și branduri în exclusivitate, sub semnătura unor designeri internaționali.

Citește și