Cea de-a doua ediție a noului sezon ROMÂNII AU TALENT a fost urmărită de mai multe persoane decât emisiunea de debut, de vineri, 13 martie. Show-ul de la ProTV a avut ratinguri de patru ori mai mari decât locul al doilea – Kanal D și de aproape zece ori peste Antena 1.
La nivel național, vârfurile depășit cinci milioane de români în fiecare minut, scrie paginademedia.ro. Pe segmentul comercial 18-49 de ani, cota de piață a fost de aproape 52%, în creștere față de săptămâna trecută. Locul al doilea a fost ocupat de Kanal D, care a difuzat serialul „Trădarea”, în vreme ce Antena 1, care a difuzat un filmul artisic „Oră de vârf”, a fost pe locul patru la nivel național și la orașe.
La nivelul întregii țări, show-ul ROMÂNII AU TALENT a fost urmărită de 4, 34 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziție, la distanță de locul doi, Kanal D, care înregistra 1,1 milioane. Antena 3 a fost pe poziția a treia, iar Antena 1 pe poziția a patra, cu 550.000 de români pe post.
Vârful național a fost înregistrat la ora 21:42, când 5.071.000 de persoane se uitau la emisiunea de talente.
La orașe, emsiunea ROMÂNII AU TALENT a fost văzută de aproape 2,2 milioane de telespectatori pe minut, adică cu 100.000 peste săptămâna trecută. Kanal D a fost pe poziția a doua, cu cifre de aproape patru ori mai mici. Și pe acest target, Antena 1 a fost pe locul patru, cu audiențe de opt ori mai mici.
Vârful urban fost atins la ora 22:33, când 2.740.000 de telespectatori urmăreau ROMÂNII AU TALENT.
La nivel comercial, segmentul între 18 și 49 de ani a însemnat 1,25 de milioane de telespectatori pe minut pentru show-ul de la ProTV, o ușoară creștere față de prima ediție. Locul doi, Kanal D, avea 220.000 de telespectatori, iar Antena 1, poziția a treia, număra 130.000 de persoane, adică un rating de aproape zece ori mai mic decât ROMÂNII AU TALENT.
Vârful comercial a fost înregistrat la ora 22:34, când 1.549.000 de telespectatori se aflau în fața micilor ecrane, urmărind show-ul ROMÂNII AU TALENT.