Noul magazin din Constanța este al doilea Kaufland din acest oraș.
Compania are în plan pentru acest an deschiderea a 9 hipermarketuri, orașele vizate fiind Constanța, Bacău, Brăila, Arad, București, Timișoara, Sibiu și Râmnicu Vâlcea.
Potrivit datelor furnizate anterior de companie, investiția medie într-un magazin Kaufland se situează între 6 și 9 milioane euro, astfel că bugetul de investiții în extinderea din acest an ar putea ajunge la aproximativ 80 milioane euro.
Anul trecut, compania a ajuns la o rețea de 102 hipermarketuri, după ce a deschis 13 magazine, dintre care patru în București, două în Oradea și câte unul în Arad, Bacău, Târgu Mureș, Târgoviște, Vatra Dornei, Gherla și Slatina.
Kaufland România a creat până în prezent peste 12.700 locuri de muncă directe, la sediul central din București, în magazine, precum și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești și Turda.
Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depășind Metro Cash&Carry, Auchan și Carrefour. Compania a înregistrat în 2013 o creștere cu peste 20% a profitului net, la 331 milioane lei (75 milioane euro), în timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 miliarde lei (1,64 miliarde euro).
Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005 și este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.