Magazinul are o suprafață de vânzare de peste 1.200 metri pătrați și va cuprinde colecțiile pentru femei, bărbați, adolescenți și copii.
„La patru ani de prezență pe piața din România, H&M lansează cel de-al 40-lea magazin din țară. Este un moment important pentru compania noastră”, a declarat Ralf Wein, Country Manager H&M România.
În această lună, H&M România a mai deschis un magazin la Brașov, dar și magazinul online.
În anul fiscal 2014, încheiat pe 30 noiembrie, vânzările H&M România au crescut cu 43% , la 1,28 miliarde coroane suedeze (138 milioane euro), după ce compania a deschis 10 magazine în această perioadă. Vânzările includ TVA. În lei, H&M România a raportat o creștere de 37%.
Compania a fost fondată în Suedia în 1947 și este listată la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are 3.511 magazine pe circa 50 de piețe, inclusiv unități deschise în sistem de franciză.