„Turiștii care iau vacanțe scumpe, de mii de euro, negociază cel mai mult reducerile și încearcă să scadă prețul chiar și cu 50 de euro. Se focalizează, însă, pe un lucru neimportant, când la sume de 3-5.000 de euro plătite pe o vacanță ar trebui să fie cât mai pretențioși la serviciile primite”, a spus Burcea.
El a afirmat că turiștii de lux, de multe ori când vor să facă reduceri, renunță la mese. Nu de fiecare dată, însă, această variantă este una profitabilă.
Burcea a dat ca exemplu o familie care a făcut o vacanță în Maldive și, la un pachet de 5.000 de euro, a refuzat să plătească o diferență de câteva sute de euro dintre un pachet all inclusive și demipensiune. „Au avut surpriza ca acolo, pentru prânz și sucuri pentru șapte zile, să plătească 2.000 de euro. Clienții care vor vacanțe în destinații exotice ar trebui să aibă încredere în agențiile de turism, pentru că nimeni nu vrea să dea un tun și apoi să piardă turiști”, a adăugat el.
În schimb, turiștii care cumpără vacanțe mai ieftine, sub 1.000 de euro de persoană, nu obișnuiesc să negocieze reduceri pentru pachete, a mai spus proprietarul Paralela 45.
Agenția a avut anul trecut, de revelion, un charter spre Maldive, iar în acest an va avea o cursă către Mauritius. De asemenea, organizează excursii în țări asiatice, precum Vietnam sau Cambodgia, dar și în Japonia, Bali, Republica Dominicană, Thailanda, Mexic sau Cuba.
Paralela 45, una dintre cele mai mari agenții de turism din România, a încheiat anul trecut cu afaceri de 40 de milioane de euro. Pentru anul în curs, agenția și-a propus să atingă un volum al afacerilor de peste 45 de milioane de euro. Firma deține o rețea națională formată din 35 de agenții și aproape 200 de angajați.
Paralela 45 concurează pe piața românească, printre altele, cu Christian Tour, Eximtur, Mareea, Perfect Tour și Happy Tour.