Principalele motoare de creștere ale Flanco Retail în primele patru luni ale anului au fost televizoarele și electrocasnicele mici, cu creșteri de peste 30%, se arată într-un comunicat al companiei.
Din estimările companiei, piața a crescut cu 13% în perioada ianuarie – aprilie 2015, față de aceeași perioadă a anului trecut.
În ceea ce privește investițiile, Flanco a bugetat opt milioane de lei pentru întreg anul 2015, iar în primele patru luni acestea s-au cifrat la trei milioane de lei.
„Rezultatele financiare foarte bune de la începutul acestui an ne confirmă păstrarea direcției ascendente din 2014, aceea de creștere profitabilă și sănătoasă a companiei și de consolidare a cotei de piață”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.
Potrivit lui Sîrbu, 25% din vânzările totale au fost realizate prin rate în magazine. Totodată, vânzările prin intermediul site-ului s-au dublat față de aceeași perioadă a anului trecut.
În această lună, Flanco va deschide cel de-al 90-lea magazin, în centrul comercial Mega Mall. Noul magazin Flanco ocupă o suprafață de 1.300 de metri pătrați și va avea 30 de angajați.
Flanco a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 150 milioane de euro, în condițiile obținerii unui profit net cu peste 61% mai mare decât în 2013.
Retailerul Flanco este deținut integral de omul de afaceri Iulian Stanciu, care are și un pachet de 25% din compania Dante International, proprietarul eMAG.ro.