„Astăzi aniversăm un moment magnific din istoria Porsche și ne extindem în SUA, reconfirmând angajamentul nostru față de statul Georgia și orașul Atlanta”, a declarat Matthias Mueller, președintele și directorul executiv al producătorului auto german Porsche. „Investim mai mult ca niciodată în regiune, vrem să creștem vizibilitatea Porsche în SUA și pretutindeni în lume”.
Porsche North America activează în Atlanta încă din 1998. Noul sediu va permite însă brandului german să interacționeze mai bine cu potențialii clienți. Potrivit BI, aceasta este cea mai mare investiție realizată vreodată de Porsche în afara Germaniei.
Locul este comparat cu un parc de distracții dintr-un motiv foarte susținut: aici există un circuit de curse de 1,6 mile (2,57 km), unde piloții vor testa la limite autoturismele Porsche. Pentru autoturismele SUV din gama sa, Porsche a construit un circuit off-road.
Într-un alt centru, starea de sănătate a piloților este monitorizată non-stop de medici. De asemenea, din ansamblu nu lipsește un simulator auto și un adevărat muzeu Porsche, care găzduiește fotografii și unele din cele mai celebre modele din istoria mărcii de prestigiu, dar și două locuri de relaxare – Restaurant 356 și Cafeneaua Carrera.
Pentru clienți, Porsche oferă un studiou în care aceștia își pot configura mașina, înainte să o cumpere și bineînțeles, un magazin de suveniruri Porsche. Clădirea pune la dispoziție peste 1.200 metri pătrați pentru întâlniri și evenimente de afaceri.