Cartea va fi disponibilă în librării, începând cu data de 1 octombrie.
Oficial, profesorul Charles Baker se află în orașul unde s-a născut Dracula pentru a participa la o conferință a celor mai renumiți istorici din lume. Neoficial, scopul prezenței sale în inima Transilvaniei este elucidarea unui mister adânc înrădăcinat în istoria familiei sale. Trei crime macabre, însă, îi schimbă planul de acțiune, iar profesorul Baker se găsește în centrul unei conspirații de proporții planetare care se derulează de mai bine de jumătate de mileniu. Membrii organizației controlează piețele financiare, mass-media și cele mai importante industrii. Ei supraveghează internetul și rețelele de socializare și domină din umbră guvernele din întreaga lume. Singurul lucru care îi poate opri este adevărul ascuns de Dracula în „Biblia lui Gutenberg”, informează un comunicat remis MEDIAFAX.
Cea mai controversată figură a Europei de Est, Vlad Țepeș, a finanțat un proiect ambițios care va schimba fața întregii lumi. Proiectul: multiplicarea unui mesaj menit a fi descifrat doar de anumiți inițiați. În 1455, codul este ascuns în prima lucrare tipărită vreodată: „Biblia B42” cunoscută și ca „Biblia lui Gutenberg”. Pe măsură ce Charles Baker descoperă moștenirea familiei sale, acesta dezvăluie o imagine terifiantă a unei lumi confuze în care propaganda nu mai este o exclusivitate a războiului, ci s-a insinuat subtil în viața de zi cu zi a fiecărui utilizator permanent conectat și paradoxal din ce în ce mai deconectat.
Igor Bergler a studiat, în perioada 1991-1995, regie – film la Universitatea Ecologică București, iar, între 1993 – 1997, „Comunicații audiovizuale”, la Academia de Teatru și Film București. Are în palmares 11 filme de ficțiune (șapte scurtmetraje, două mediumetraje și două lungmetraje), în calitate de regizor și scenarist. A fost, de asemenea, redactor și realizator de emisiuni.
În perioada septembrie 2001 – august 2009 a fost profesor asociat (visiting professor) cu un curs propriu la facultatea de Științe Economice a Universității Timișoara, la masteratul „Management și Marketing în mass-media”.
Din mai 2004, acesta este director general la Zet Communication & Media / Viralrabbit / Zetworking.