Prima pagină » Mini » 1 iunie, Ziua Copilului. Un nou studiu arată care sunt cele mai populare jocuri pe care părinții din România le cumpără copiilor

1 iunie, Ziua Copilului. Un nou studiu arată care sunt cele mai populare jocuri pe care părinții din România le cumpără copiilor

1 iunie, Ziua Copilului. Un nou studiu arată care sunt cele mai populare jocuri pe care părinții din România le cumpără copiilor
1 iunie, Ziua Copilului. În topul preferințelor părinților se mai regăsesc jucăriile de exterior și abia apoi plușurile, păpușile și mașinuțele, se arată într-un comunicat al companiei.

1 iunie, Ziua Copilului. În topul preferințelor părinților se mai regăsesc jucăriile de exterior și abia apoi plușurile, păpușile și mașinuțele, se arată într-un comunicat al companiei. Studiul, care a fost efectuat online, în mai, pe un eșantion de 2.700 de persoane, mai relevă că jumătate dintre părinți le cumpără copiilor cadouri în fiecare lună.

Cu ocazia Zilei Copilului, de 1 iunie, 90% dintre părinți urmează să cumpere un cadou, iar în 60% din cazuri copiii își exprimă clar dorința în privința acestuia.

„Procesul prin care alegem un cadou s-a schimbat foarte mult în ultimii ani: suntem mai atenți la brand, utilitatea produsului, calitate și preț. Astfel cei care cumpără o jucărie sau un cadou se informează înainte, îndeosebi părinții, și caută produse educative, care să dezvolte anumite aptitudini în funcție de vârsta și etapa de dezvoltare în care se află copilul”, a declarat în comunicat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.

El a arătat că firma a identificat încă din anii trecuți interesul în creștere pentru jucăriile educative, astfel că a investit mai mult în dezvoltarea acestui segment sub brand propriu.

Părinții preferă de cele mai multe ori jucăriile produse de branduri cunoscute, doar 20% dintre aceștia răspunzând că nu țin cont de acest criteriu.

Peste o treime din cele 2.000 de jucării comercializate de Noriel sunt fabricate sub propriul brand.

Deși cei mai mulți (80%) se informează anterior unei achiziții pe website-urile magazinelor de jucării, 60% fac achiziția din magazinele fizice specializate și aproape 40% fac achiziția online.

În 2014, vânzările de pe www.noriel.ro au înregistrat o creștere de 60% comparativ cu 2013, iar estimările sunt că trendul ascendent se va păstra în 2015. Potrivit lui Constantinescu, investițiile în dezvoltarea echipei de online vor crește.

Astfel, retailerul de jucării a introdus opțiune de comandă online, cu ridicarea produsului în oricare magazin din rețeaua națională.

Compania a avut anul trecut afaceri de 25 milioane de euro, vizând pentru acest an să-și tripleze vânzările pe online, dar își va extinde și rețeaua de magazine cu unități de mari dimensiuni. În prezent, lanțul cuprinde 44 de magazine în 25 de orașe.

Noriel deține o fabrică în Filipeștii de Pădure, în județul Prahova, unde produce în special jocuri de societate și puzzle-uri, dar intenționează să extindă gamele de produse.

Acționarul majoritar al companiei este familia Constantinescu, restul acțiunilor fiind deținute de fondul de investiții Axxess Capital.