”Eu am fost în concediu în luna mai. Am fost în Maroc împreună cu familia. Am doar 48 de ore de emisie în mai. Plus că nu sunt pe acel interval orar, 18-23, ci doar pe 21-23. Am publicat și pe Facebook ce audiențe am: 2.3 ieri și 2.4 alaltăieri. Eu și dacă fac emisiune despre alune am peste 1% rating. Cum să mă pui lângă 0.4? Și în pauza de publicitate am mai mult.S-a scris că este o lovitură pentru Rareș Bogdan…nu este nici o lovitură, iar ca să arăt ce se poate face, voi face în iunie emisiune zinic, uneori și în weekend. Voi duce Realitatea TV în top 10”, a declarat Rareș Bogdan conform reportervirtual.ro.
”De ce nu dau și tabelele cu publicul comercial? Sunt două segmente, 18-55 de ani și 25-55 de ani, acolo stă Realitatea bine.Aceste audiențe se fac pentru publicitate nu pentru orgoliul lui Rareș Bogdan sau Badea sau Prelipceanu. Eu am dat niște sfaturi despre cum putem crește, trebuie să facem spectacol, să fim mai agresivi. Când intră Marinela Mititelu se dublează audiența”, a mai spus Rareș Bogdan.
”Kantar Media nu măsoară decât gospodăriile individuale. Dar firmele nu. Și aici intră instituții – unde se urmărește Realitatea TV- hoteluri, localuri, rstaurante, etc. În plus, nu se măsoară nici antenele tip farfurie ori sunt foarte multe în țară dar mai ales în Diaspora. Românii s-au dus în Spania cu farfurii Digi după ei și se uită la Realitatea. Nu sunt măsurători aici. Uite cum Antena 3 care nu mai este transmisă pe satelit nu este deloc afectată. Sociologii spun că domeniul de referință este între 3.800 și 4.200 de persoane. Kantar nu are decât 1.200 de peoplemetere, din care nu se activează mai mult de 1.000. Este desigur o marjă de eroare. Dealtfel, noi nu putem controla sistemul mergem pe buna-credință și profesionalismul celor care o fac. Nu de mult, am testat feedback-ul emisiunii prin SMS.Am primit 3.800 de SMS-uri în emisiune”, mai susține realizatorul TV.