Prima pagină » Economic » Un tânăr grec stabilit în România și-a propus să concureze cu McDonald’s. Care este „ingredientul” său secret

Un tânăr grec stabilit în România și-a propus să concureze cu McDonald’s. Care este „ingredientul” său secret

Un tânăr grec stabilit în România și-a propus să concureze cu McDonald's. Care este
Un restaurant condus de o familie de greci ar putea deveni noul concurent al McDonald's în România.

Familia Malideros, cunoscută pe piața locală mai ales pentru dezvoltarea rețelei de magazine Mega Image, se pregătește să „fure” clienții restaurantelor fast-food McDonald”s.

Gândit în baza unui concept diferit, cu un meniu în care se regăsesc atât fripturi în stil steak house, cât și burgeri, Oro Toro este obiectul unui plan de extindere agresiv, ce a început în noiembrie 2014, scrie businessmagazin.ro

De dezvoltarea afacerii se ocupă Georgios Malideros, un tânăr grec în vârstă de 28 de ani. Acesta s-a mutat în România în anul 2013, pentru a se ocupa împreună cu tatăl său de afacerile imobiliare ale Dolphin Invest, după ce, anterior, a fost auditor în Grecia și a lucrat în construcții, tot într-o companie a familiei. Tânărul a studiat la Atena administrarea afacerilor și a obținut și un MBA în finanțe și contabilitate la Londra.

În prezent, restaurantul Oro Toro by Osho este prezent în Centrul Vechi, în AFI Palace Cotroceni, în Promenada Mall, dar și cu două unități recent inaugurate în Mega Mall și Băneasa Shopping City.

FOTO: Facebook//Oro Toro by OSHO

Investiția în restaurantul Oro Toro din Centrul Vechi se ridică la 300.000 de euro, acesta având un specific diferit față de celelalte locații, fiind dotat și cu o scenă, destinată spectacolelor de muzică live.

Pe de altă parte, unitățile Oro Toro Fast Food din centrele comerciale sunt construite în baza conceptului food court, iar investiția în fiecare dintre acestea se ridică la 150.000 de euro.

În prezent, Oro Toro are circa 2.500 de clienți/zi, cele patru unități din malluri generează venituri cumulate de 1 milion de lei, iar ținta de vânzare pentru următorii doi ani este de 250.000 lei/zi/unitate.

Georgios Malideros plănuiește ca, până la sfârșitul anului 2015, brandul să fie prezent cu alte două noi unități, ce vor necesita investiții de aproximativ 150.000-200.000 de euro per unitate. Dacă în primă fază toate restaurantele vor activa sub operarea directă a familiei Malideros, iar extinderea rețelei va ținti, după București, și următoarele orașe principale din țară, în 2016 familia ia în considerare și dezvoltarea în regim de franciză.

Primele orașe vizate sunt Cluj-Napoca, Iași, Constanța și, potrivit reprezentanților companiei, în următorii doi ani principalul competitor al lanțului de restaurante va fi McDonald”s, din punctul de vedere al volumelor de vânzare.

Citește și