Klout a studiat comportamentul a peste 500 milioane de utilizatori Facebook și 144 milioane postări, descoperind similarități în cinci orașe importante.
Rețeta succesului? Evitați să „încărcați” fotografii selfie pe Facebook în weekend și păstrați-le pentru zilele lucrătoare sau cele de școală, în care oamenii sunt mai predispuși să le vadă și să le aprecieze.
Prietenii nu sunt interesați de selfie-urile celorlalți atunci când se relaxează în weekend, dar actualizările pe Facebook reprezintă o atracție mult mai mare în timpul săptămânii, scrie joe.ie, care citează studiul respectiv.
Potrivit rezultatelor generate de utilizatorii din Londra, New York și San Francisco, momentul optim pentru afișarea unui element pe Facebook (mesaj, foto, video etc) este între 9 AM și 15 PM (între marți și vineri).
Răspunsurile la noutățile de pe Facebook sunt tot mai puține pe măsură ce utilizatorii pleacă în weekend sau în concediu, cu excepția japonezilor, care stau pe Facebook și în timpul lor liber, mai mult decât alte popoare. În medie, 50% din răspunsurile față de postările de pe Facebook survin la cel mult două ore de la publicarea conținutului respectiv.