Prima pagină » Magazin » Data la care va începe să fie difuzat în România serialul „Fear The Walking Dead”

Data la care va începe să fie difuzat în România serialul „Fear The Walking Dead”

Noul serial "Fear the Walking Dead", care va prezenta experiența începutului apocalipsei zombi, va fi difuzat în România, la televiziunea americană AMC, pe 24 august, simultan cu premiera din SUA.

AMC și AMC Global, rețeaua internațională de televiziuni marca AMC, au anunțat că premiera mondială a noului serial „Fear the Walking Dead” va avea loc pe 23 august, de la ora 21.00 ET/PT. Primul episod va fi difuzat la televiziunile AMC Global din lume simultan cu premiera din SUA.

În România, primul episod al serialului va putea fi urmărit subtitrat la televiziunea AMC, pe 24 august, de la ora 04.00, și, în reluare, în aceeași zi, de la ora 23.00, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Și următoarele cinci episoade ale primului sezon al serialului „Fear the Walking Dead” vor fi transmise simultan cu AMC SUA și vor fi redifuzate, de la ora 23.00.

Potrivit comunicatului, pe 7 septembrie este Ziua Muncii în SUA și, în consecință, weekendul precedent, AMC va difuza o reluare a primelor două episoade ale „Fear the Walking Dead”. Astfel, al treilea episod din „Fear the Walking Dead” va fi difuzat pe 14 septembrie. Finalul sezonului va avea loc, pe 5 octombrie, în țările Europei Centrale și de Est.

„Anticiparea din întreaga lume pentru «Fear the Walking Dead» a atins un crescendo și suntem extaziați pentru difuzarea serialului pentru fanii din toată lumea în același timp cu SUA”, a declarat Bruce Tuchman, președintele AMC și Sundance Channel Global. „Chiar dacă se află în Hong Kong, București sau São Paulo, telespectatorii AMC vor putea să participe împreună la călătoria și experiența începutului apocalipsei zombi”, a mai spus Bruce Tuchman.

„Robert Kirkman, Dave Erickson și fantasticii scenariști, producători, actori și echipa responsabilă pentru aducerea la viață a «Fear the Walking Dead» au lucrat din greu creând un serial cu totul diferit și captivant”, a declarat, la rândul său, Charlie Collier, președintele AMC și SundanceTV. „Luăm parte la «Fear» înainte de apariția apocalipsei zombi cu o dinamică familială interesantă ca punct de început. După ani de planificare, faptul că suntem acum la doar șase săptămâni distanță de a împărtăși «Fear» cu lumea întreagă este cu adevărat incitant”, a mai spus Charlie Collier.

Serialul-pereche al „The Walking Dead”, cel mai urmărit show de televiziune din SUA în rândul adulților cu vârsta de 18-49 ani, „Fear the Walking Dead” duce telespectatorii înapoi la începuturile apocalipsei zombi, în vremuri în care lumea se schimba rapid din motive necunoscute, înainte ca cineva să înțeleagă exact ce se întâmplă.

Robert Kirkman, Gale Anne Hurd, Greg Nicotero, David Alpert sunt producătorii executivi ai „Fear the Walking Dead”, iar David Erickson este showrunner-ul serialului produs de AMC Studios.

Acțiunea serialului se desfășoară în Los Angeles și îi are în distribuție pe Kim Dickens, în rolul lui Madison, Cliff Curtis, în rolul lui Travis, Frank Dillane, în rolul lui Nick, Alycia Debnam-Carey, în rolul Aliciei, Elizabeth Rodriguez, în rolul Lizei, Ruben Blades, în rolul lui Daniel, Mercedes Mason, în rolul Ofeliei, și Lorenzo James Henrie, în rolul lui Chris.

AMC Global s-a lansat la sfârșitul anului 2014 și este disponibil în peste 125 de țări și teritorii din America Latină, Europa, Asia, Africa și Orientul Mijlociu.

AMC este unul dintre cele mai populare și premiate branduri de televiziune, care oferă telespectatorilor programe sub sloganul „Ceva mai mult”. AMC este și singura televiziune din istorie premiată cu Emmy pentru „cel mai bun serial dramatic” patru ani consecutiv. Printre cele mai apreciate seriale originale ale AMC se numără „Mad Men”, „Breaking Bad” și „The Walking Dead”.

Televiziunea AMC s-a extins la nivel internațional în 2014, iar în Europa Centrală și de Est a fost lansată în luna noiembrie a anului trecut.

În România, AMC Networks a schimbat imaginea televiziunii MGM în AMC la sfârșitul lui 2014.

AMC Networks International (AMCNI) – Central Europe, o unitate de operare a AMC Networks International, este una dintre cele mai importante companii internaționale în domeniul audiovizualului și a distribuției de televiziuni tematice, cu accent pe piața din Europa Centrală și de Est.

Portofoliul actual al AMCNI – Central Europe include 12 branduri de televiziune din patru genuri – sport: Sport1, Sport2, SportM; copii: Minimax, Megamax; infotainment: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home; filme: AMC, Sundance Channel, Film Mania, Film Café. Televiziunile sunt programate pentru publicul, limbile și piețele locale și sunt disponibile pe numeroase platforme, inclusiv HD, on demand și dispozitive mobile.

AMC Networks International, divizia globală a AMC Networks, oferă programe de divertisment pentru abonații din peste 140 de țări și teritorii, inclusiv în Africa, Asia, Europa și America Latină.

Pe lângă faptul că este distribuită în America de Nord, televiziunea AMC este disponibilă în peste 125 țări și teritorii din Europa, Asia, America Latină, Africa și Orientul Mijlociu.