”În plină criză financiară, principalul canal al Televiziunii publice abia se mai vede în audiențe”, scrie paginademedia.ro, care precizează că marți seara, în prime-time, TVR 1 nu a fost în top 10 audiențe pe publicul urban și comercial, fiind abia pe locul 10 la nivel național.
Între orele 20.30 și 23.30, TVR 1 a înregistrat o audiență medie de 178.000 de telespectatori, ceea ce înseamnă un punct de rating. Cu alte cuvinte, doar unul din 100 de români cu televizor acasă s-au uitat, marți seara, pe TVR 1.
La nivel național, Pro TV a fost pe locul 1 (1 milion de telespectatori, rating 5,5), urmat de Kanal D (846.000 telespectatori, rating 4,6), Antena 3 (585.000 telespectatori, rating 3,2), Antena 1 (491.000 telespectatori, rating 2,7) și România TV (290.000 telespectatori, rating 1,6). Peste TVR 1 au mai fost, la nivel național, Antena Stars, Național TV, Acasă și Prima TV.