Goga a transmis un comunicat de presă potrivit căruia CNADNR „continuă campania de dezinformare a opiniei publice”, arătând că, în pofida comunicărilor CNADNR, nu a amenințat niciun salariat al companiei, iar decizia companiei de a-i interzice accesul în sediu a fost luată la 8 octombrie.
„În data de 09.10.2015 am încercat să mă prezint la sediul CNADNR pentru a mă informa de ce durează atât de mult deliberările comisiei de disciplină în cazul meu (cercetarea a avut loc în data de 06.10.2015), ținând cont că într-un caz similar, în speță al domnului director Liviu Costache comisia s-a putut pronunța în doar o zi, iar în cazul meu se amână nejustificat și suspect luarea unei decizii. Am fost informat de jandarmul de serviciu că există o cerere nominală din partea CNADNR pentru a-mi fi interzis accesul în clădirea Ministerului Transporturilor (unde funcționează și CNADNR, n.r.). Am constatat că la toate porțile ministerului s-a distribuit această cerere de restricționare a accesului meu, fiindu-le furnizate jandarmilor care nu mă cunoșteau poze pentru recunoaștere facială, deși subsemnatul nu sunt urmărit penal și nu reprezint vreun risc de securitate”, afirmă Goga.
Compania susținea însă recent că decizia a fost luată vineri, 9 octombrie, după ce Goga ar fi amenințat mai mulți salariați CNADNR, verbal și prin SMS.
„Precizez în mod fără echivoc faptul că nu am amenințat nici direct nici indirect persoane din CNADNR, menționând doar faptul că voi face public acest abuz evident, precum și faptul că mă voi adresa cu plângere organelor de cercetare penală. (…) Cer (CNADNR, n.r.) să arate mass-media și opiniei publice sms-urile de amenințare pe care susține că le deține, pentru că este doar o încercare de intoxicare cu informații false, așa cum ne-a obișnuit în toate cazurile în care despre CNADNR și despre neregulile de acolo s-au spus lucruri, adeverite toate de realitățile de pe drumurile și autostrăzile naționale”, a mai spus Goga.
El a fost suspendat de CNADNR ca urmare a unei apariții într-o emisiune TV în care a reclamat neregulile din instituție. CNADNR și-a motivat sancțiunea prin faptul că Goga „a furnizat informații în legătură cu activitatea companiei fără a fi împuternicit sau fără a avea mandat de la conducerea CNADNR”.
Acesta a afirmat, la sfârșitul lunii iulie, la Realitatea TV, că tronsonul de autostradă Sibiu-Orăștie ar trebui închis întrucât circulația se desfășoară în condiții nesigure, iar singura soluție rămâne reconstruirea sa.
„Vă spun că suntem ca la «Meșterul Manole»: ce am construit și am plătit: 150 de milioane de euro trebuie să scoatem tot afară și – am vorbit asta cu profesori universitari, cu absolut toată lumea – în condițiile în care am știut că recepționăm un lucru defect. A fost o pasivitate. Acum o lună de zile am fost la o altă emisiune și după patru zile am fost chemat la DNA. Sper ca mâine DNA-ul să fie la CNADNR. Nu poate să rămână așa. Paroxismul la care s-a ajuns în CNADNR e departe de orice închipuire. 14 miliarde de euro am primit din 2007 până în prezent. Sunt bani care s-au dus și pe întreținere, pe investiții, reabilitari și avem o rețea care e jalnică pentru că totul pornește din interior: 6.000 de oameni și 10 la sută sunt ingineri de drumuri și poduri. Acolo doar 10 la sută sunt ingineri de drumuri, într-o companie eminamente tehnică. Sunt regionale care au patru ingineri de drumuri. În condițiile în care am angajat toate specializările exotice, găsiți papagali de toate culorile. Fiecare director și-a angajat toate rudele. Nu este de astăzi, se perpetuează”, a spus atunci Goga.
Suspendat de CNADNR după ce a vorbit despre ilegalitățile din companie, el a declarat ulterior într-un interviu acordat Gândul că unii directori din Compania de Drumuri și Autostrăzi au case mai mari decât palatul Versailles, deși au lucrat toată viața la stat, și au semnat contracte a căror valoare a crescut de zece ori, bazate pe „caiete de sarcini mănușă, pentru anumite firme”.
„Dacă se ia șpagă în CNADNR? Sunt directori care au case mai mari decât Versailles-ul și au lucrat toată viața lor la stat. Mai e o problemă, au gestionat contracte care și-au mărit valoarea de la un milion de euro la 10 milioane de euro, au contracte pe niște caiete de sarcini doar la anumite firme, adică erau făcute caiete de sarcini mănușă, pentru anumite firme”, a spus el.
Ministrul Transporturilor, Iulian Matache, a cerut la mijlocul lunii august Corpului de Control al instituției să facă un control la CNADNR, în urma relatărilor din presă ale lui Goga.