„Domo, unul dintre jucătorii mari, a cam ieșit din piață. Am fost anunțați zilele trecute că închide toate magazinele și a fost o bătaie în tranșee între toți jucătorii, pentru a lua cât mai mulți clienți de acolo. Ei au anunțat că rămân online, dar neavând puterea de negociere din offline cred că le va fi ceva mai greu”, a spus Stanciu.
El a afirmat că Domo avea o poziționare bună pe piața produselor electrocasnice.
„Interesul a fost pentru preluarea clienților. Domo avea o poziționare bună, pentru familie, un brand puternic și vechi. A fost interesul de a lua clientul. Acum, clientul se poate lua prin magazin, ai luat magazinul, ai luat vadul, vine clientul sau să îl atragi către tine online sau offline. Offline ar trebui să pui un magazin cât de cât în aria lui, în timp ce online îl poți adresa de oriunde și îl poți convinge. Dacă într-un oraș mai mic se închide magazinul, atunci îi spui să vină online, că suntem la 24 de ore distanță de ei”, a completat Stanciu.
Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piața locală de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, va închide toate magazinele fizice, pentru a rămâne cu operațiuni doar online.
O parte dintre magazine au fost deja preluate de comÂpeÂtitori, iar furnizorii de electronice și electrocasnice spun că nu au fost plătiți, motiv pentru care nu mai livrează marfă comÂÂpaniei care are deja probleme financiare de mai mulți ani, a scris Ziarul Financiar în ediția de luni.
„Domo și-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta comÂpanie care opera activitatea Domo avea probleme financiaÂre și nu își mai plătea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au făÂcut plăți pentru o vreme, pentru ca apoi să apară și aici probleÂme. Noi nu mai livrăm marfă”, a spus un furnizor al companiei.
Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice și unul online.
Domo are pe site-ul propriu o ofertă cu titlul „Dăm Tot!” și vorbește despre reduceri de până la 90%, oferta fiind valabilă în magazine în perioada 13-30 noiembrie.