În T4 2015, SAP a avut creșteri pe segmentul cloud și toate segmentele sale principale de buciness. În ceea ce privește rezultatele la nivelul întregului an, veniturile non-IFRS pe segmentul cloud și software au crescut cu 12% (calculat la curs valutar constant), peste obiectivul companiei, de 8%.
Cererile noi de soluții cloud au crescut cu 103% în 2015, la 883 milioane de euro. Veniturile non-IFRS din subscrierile cloud și suport au fost de 2,3 miliarde de euro, atingând obiectivul anual al companiei, iar profitul operațional non-IFRS a fost de 6,35 miliarde de euro, cu 750.000 de euro peste așteptările SAP.
Adopția SAP S/4HANA în rândul clienților continuă să accelereze, cu peste 2.700 de clienți din toate regiunile și industriile la sfârșitul lui 2015, reprezentând mai mult decât o dublare de la trimestru la trimestru.
Suita de soluții cloud pentru managementul resurselor umane SuccesFactors și-a întărit anul trecut și mai mult poziția pe piață, pe măsură ce companiile au apelat tot mai mult la platforma de optimizare și administrare a forței de muncă. Numărul clienților care au ales SuccesFactors Employee Central, principala soluție din această suită, a depășit în al patrulea trimestru pentru prima dată pragul de o mie.
SAP a înregistrat o creștere anul trecut și pe segmentul de soluții pentru Customer Engagement și Comerț, cu ajutorul cărora companiile pot construi o relație personalizată de tip one-to-one pe toate canalele de interacțiune.