În primele șase luni ale anului fiscal 2014/2015, compania a raportat pentru România profit de 3,77 milioane de euro, la vânzări de 12,92 milioane de euro.
La finele anului 2014, compania opera în România patru magazine, iar pe parcursul anului 2015 a deschis alte trei unități, cele din Arad, Ploiești și Pitești.
Subsidiara din România a Jumbo opera la finele lunii decembrie șapte magazine, din care două în București, unul în Timișoara, unul în Oradea, unul în Arad, unul în Ploiești și unul în Pitești. Retailerul vrea să ajungă în următorii ani la o rețea locală de 14-16 magazine.
La finele anului trecut, Jumbo avea în România 595 de angajați, dintre care 534 permanenți, iar 61 sezonieri.
Vânzările la nivel de grup s-au situat la 424,47 milioane de euro în iulie-decembrie anul trecut, iar profitul la 72,5 milioane euro.
Retailerul elen avea în decembrie o rețea de 73 de magazine în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, dar și un magazin online.
Pe lângă jucării, care reprezintă cea mai mare parte a afacerilor, magazinele companiei oferă produse pentru îngrijirea copiilor, rechizite, produse de sezon, decorațiuni și produse pentru locuință.