„În acest sens, nu putem comenta strategia de stabilire a prețurilor în Polonia”, spun ei ca răspuns la solicitarea ZF privind diferențele de preț la aceleași produse în magazinele Lidl din România și Germania.
Ziarul Financiar a scris în ediția de ieri că lanțul de magazine de tip discount Lidl are la aceleași produse în România și Polonia diferențe de preț de până la 67%, arată datele companiei de cercetare de piață Hipercom Consulting. Astfel, Lidl are în Polonia, cea mai dezvoltată economie din regiune, cu un salariu mediu net de circa două ori mai mare decât cel de 400 de euro din România, prețuri mai mici la salam, iaurt sau unt comparativ cu piața locală. La polul opus, în România sunt prețuri mai mici la hrană uscată pentru pisici, la tarte cu creveți și legume și la roșii uscate în ulei.
„Lidl România și Lidl Polonia sunt două entități comerciale separate, care își desfășoară activitatea în mod independent. Prin urmare, oferta de alimente și prețurile amintite în cadrul acestui articol sunt diferite și nu se influențează reciproc. Este important de menționat faptul că gama de produse Lidl România se împarte după cum urmează: sortimentul de bază (produsele din oferta permanentă, pe care clienții le pot găsi în toate magazinele Lidl pe tot parcursul anului) și sortimentul in & out (produse speciale care apar doar periodic în magazinele Lidl)”, mai spun reprezentanții companiei.