Prima pagină » Economic » De ce NU este munca în call-center un drum spre o carieră reușită pentru tinerii cu studii superioare. Explicația decanului uneia dintre cele mai importante facultăți din țară

De ce NU este munca în call-center un drum spre o carieră reușită pentru tinerii cu studii superioare. Explicația decanului uneia dintre cele mai importante facultăți din țară

De ce NU este munca în call-center un drum spre o carieră reușită pentru tinerii cu studii superioare. Explicația decanului uneia dintre cele mai importante facultăți din țară
În companiile cu activități de call-center lucrau peste 14.000 de angajați în 2014, de trei ori mai mulți față de 2008, sectorul fiind astfel printre cele mai efervescente de pe piața muncii.
Valul de angajări nu se oprește însă, companiile din domeniu anunțând angajări de sute de oameni anual, iar candidații vin de multe ori din rândul studenților, dar și al absol­venților de studii superioare.
 
„Ideea de a lucra într-un call-center este o chestie de temporalitate, este bine dacă aleg această cale în timpul facultății, dar nu este drumul spre o carieră de  succes după ce ter­mină studiile superioare. Ca să lucrezi într-un call-center nu este necesar să termini o facultate. Ca o experiență de viață sau posi­bilitate de a câștiga  niște bani, este o trea­bă  bună, dar nu se pune problema ca­rierei”, spune Dumitru Miron, decan al Facultății de relații economice internaționale (ASE), scrie ZF.ro.
Autor

Citește și