Nivelul exporturilor de armament și tehnică militară ale României s-au menținut în 2015 aproximativ la fel cu anul precedent, ridicându-se la peste 156 de milioane de euro, adică cu mai puțin de 2% în minus față de 2014. România a mai câștigat în 2015 49,51 milioane de euro din operațiunile de tranzit și transbordare de armament, desfășurate pe teritoriul românesc, precum și 5,27 milioane de euro din intermedierea unor tranzacții de armament între alte state, conform rapoartelor trimestriale ale Departamentului pentru Controlul Exporturilor (ANCEX), din subordinea MAE, consultate de gândul.
În 2015, SUA au rămas cel mai important client de armament românesc, atingând un nivel record al achizițiilor din ultimii 6 ani. România a câștigat noi piețe pentru tehnica sa militară, vânzând pentru sume importante în Arabia Saudită sau Gabon, clienți mai vechi ai armamentului românesc, însă care în ultimii ani dispăruseră de pe lista de cumpărători. Turcia, Bulgaria și Franța și-au mărit semnificativ achizițiile de arme românești, de șase ori, respectiv de trei și de peste două ori față de anul precedent. Clienți precum Serbia, Ungaria, Canada sau Italia, care nu existau sau făcea achiziții infime în anii trecuți, au cheltuit milioane de euro pe tehnica militară românească în 2015. O apariție nouă pe piața de armament românesc este și Africa de Sud, deși la un nivel mic.
Totuși, în 2015 de pe lista clienților de armament românesc au dispărut nume importante. Olanda, Norvegia, Macedonia sau Slovacia, care în 2014 (Olanda mai ales în anii 2012-2013) făcuseră achiziții semnificative, au dispărut în 2015 sau și-au redus drastic importurile din România. Marocul, unul dintre cei mai importanți clienți de elicoptere militare românești, și-a redus de asemenea achizițiile în 2015, la fel ca și Marea Britanie sau Mozambic.
Creșteri importante ale achizițiilor de armament românesc au înregistrat și India, Liban sau Azerbaidjan. De asemenea, Emiratele Arabe Unite au revenit pe piața de armament din România.