Valoarea tranzacției se ridică la 10 miliarde de dolari. Investitorii WhiteWave vor primi 56,25 de dolari cash, potrivit unui anunț Danone. Prețul oferit este cu 19% mai ridicat decât prețul de închidere de miercuri al acțiunilor producătorului de lapte de soia.
Danone își va finanța achiziția prin datorie și speră la o creștere a profitului operațional de 300 de milioane până în 2020.
Achiziția ar urma să confere Danone poziția de lider global pe segmentul de lactate proaspete și mâncăruri sănătoase, în condițiile în care consumatorii încep să fie din ce în ce mai atenți la etichete și la ce conțin alimentele și elimină treptat mâncărurile procesate, potrivit Bloomberg.
WhiteWave Silk este cel mai vândut brand de lapte de soia din SUA, o piață unde mulți clienți încearcă să facă tranziția către lapte pe bază de plante.
„Achiziția va oferi Danone posibilitatea să avanseze în misiunea sa și istoria bogată în a fi în primul rând când vine vorba de trendurile consumatorilor”, a declarat Franck Riboud, președintele Danone.
Vânzările WhiteWave vor crește cu 11% anul acesta, potrivit estimărilor analiștilor, după ce s-au dublat din 2010 pe fondul creșterii cererii pentru băuturi mai sănătoase.​