Agențiile de turism culeg roadele serviciilor oferite prin de early booking sau se bucură de nehotărâții ce aleg last minute-uri. Activitatea lor este însă în toi; sezonul estival a început de două luni, iar majoritatea românilor și-au făcut rezervări din timp pentru a putea profita de reduceri.
După spusele tour operatorilor, destinațiile străine rămân în topul preferințelor datorită raportului calitate/preț, distanței relativ mică față de România, serviciilor bune oferite de hotelieri și, mai ales, numeroaselor atracții turistice.
Spre exemplu, „Zakynthos are Laganas, stațiunea distracției, cu cea mai lungă plajă din insulă, dar și multe plaje sălbatice, la care turiștii pot ajunge cu mașina sau scuterul sau atv-ul, precum și alte stațiuni unde turiștii sunt introduși în atmosfera grecească”, spune Maria Goicea, director de marketing al Cocktail Holidays.
O altă destinație aflată la mare căutare este Corfu, „o insulă plină de verdeață, cu peisaje spectaculoase. Corfu Town atrage prin Cetatea Veche, o fortificație venețiană, străduțele pavate și înguste și Canal d”Amour – canalul format într-o stâncă nisipoasă despre care legenda spune că îndrăgostiții care îl trec înot rămân împreună totdeauna”, adaugă reprezentantul Cocktail Holidays. Pentru o vacanță în Zakynthos sau Corfu, un turist plătește în medie 530 de euro, pachet ce include transpot charter, șapte nopți de cazare, cu toate taxele incluse, spune Maria Goicea.
„Turcia, Grecia, Spania, Bulgaria sunt destinații tradiționale în alegerea vacanței”, spune Daniela Toncu, director de vânzări la Happy Tour, iar bugetul mediu pentru pe care îl alocă românii pentru o vacanță în străinătate este de aproximativ 500 de euro de persoană și cuprinde transport și pachete all inclusive la hotel de trei-cinci stele pentru șapte nopți.
Citește în continuare pe ZF.