Facebook se confruntă cu o nouă provocare după ce a introdul noul serviciu de live, care poate fi accesat de toți utilizatorii.
O femeie din Minnesota a transmis un live cu corpul însângerat al iubitului ei, după ce acesta a fost împușcat mortal de poliție în timpul unei opriri în trafic, iar Facebook a reușit să blocheze acel video abia după două ore și jumătate de la transmisie.
Un alt video, în care un presupus terorist francez ține ostatic un copil, a rămas online aproximativ 11 ore până ca Facebook să-l scoată, scrie
Nasdaq.
Două ore și jumătate după ce o femeie Minnesota, transmis în flux live corpul însângerat al iubitului ei, după ce a fost împușcat mortal de poliție în timpul unei opriri de trafic, miercuri, Facebook Inc a luat în jos filmarea. Luna trecuta, cu toate acestea, un video live franceză a unui presupus terorist care deține un ostatic copil a rămas online, timp de 11 ore înainte de Facebook scos-o.
Facebook și Twitter își plătesc partenerii pentru a produce aceste video-uri și pentru a da posibilitatea utilizatorilor să impărtășească live, momente din viața lor. Facebook a încheiat 140 de tranzacții privind producția video, contracte în valoare cumulată de 50 de milioane de dolari.
În ultimul an s-au înregistrat 18 clipuri video conținând acte de violență: sinucideri, violuri, crime, difuzate live.
Personalul și programele automatizate care verifică tipurile de conținut nu sunt suficient de dezvoltate pentru a monitoriza acest nou serviciu, lucru recunoscut chiar de Facebook.
„Video live este un serviciu nou și în creștere. Am învătat foarte multe în ultimele luni și vom încerca să aducem îmbunătățiri acestei experiențe de câte ori putem”, au declarat oficialii comapaniei.
„O îmbunătățire a fost capacitatea de a întrerupe un flux video dacă nu corespunde cu standardele companiei”, au mai spus aceștia.
Oprirea conținutului violent din transmisiile live reprezintă astfel o provocare deosebit de mare pentru Social Media, fiind greu de identificat dacă un video care urmează să ruleze corespunde sau nu standardelor companiei.