După ce a lucrat o vreme în domeniul asigurărilor, la următorul său job în vânzări lucrurile nu au fost prea roz, povestește Jacyn Heavens, care acum are 33 de ani. „A fost perioada de boom în industria telecom, dar degeaba, la mine nu mergea. Nu puteam vinde nimic. Până într-o zi când șeful mi-a spus >. M-am dus în mașină și am început să plâng. Mi-am sunat mama și i-am spus că sunt un om de nimic”, adaugă el.
Din fericire pentru Jacyn, a decis să nu renunțe, ci să-și creeze o strategie de succes. În 2004, problema sa era foarte simplă – încercând să vândă telefoane firmelor, își petrecea toată ziua dând telefoane, iar răspunsul era mereu același -NU. Dar apoi, Jacyn și-a dat seama că motivul pentru care nimeni nu era interesat era acela că nu le oferea nicio îmbunătățire a contractelor existente. Așa că, în loc să încerce să vândă doar telefoane, el le propunea companiilor o împrospătare a contractelor, o îmbunătățire. În scurt timp, a obținut o listă lungă de date care trebuiau reînnoite. Mai târziu, suna companiile în momentul în care știa că se află în căutare de noi terminale, iar încet – încet a început să valorifice cerere după cerere. „Am fost ultimul, locul 500 din 500 de membri ai personalului de vânzări, apoi, dintr-o dată, am fost pe locul 200, am urcat pe locul 50-a și în final am ajuns pe primul loc”, povestește el.
Lucra pentru o companie în estul Angliei, la acea vreme, iar la scurt timp a fost recrutat de un concurent al companiei sale, care avea sediul în Londra. Jacyn spune ca planificarea lui meticuloasă a determinat o creștere continuă a cifrelor de vânzări, resprectiv a comisioanelor sale. Iar acestea au crescut atât de mult, încât de ziua lui de 24 de ani s-a simțit „suficient de stabil din punct de vedere financiar” și și-a făcut cadou ultimul model de Ferrari.