În aceste condiții, CEO al Twitter, Jack Dorsey, va trebui să găsească o altă soluție pentru redresarea rețelei de socializare al cărei număr de membri stagnează și care înregistrează pierderi din ce în ce mai mari din cauza competiției acerbe din partea altor rețele de socializare precum Facebook, Instagram sau Snapchat.
După înființarea sa în 2006, Twitter a înregistrat o creștere rapidă, ajungând să aibă un rol important în ecosistemul media la nivel global. Însă, evoluția start-up-ului a fost afectată de modul de administrare a afacerii al echipei de management, rețeaua de socializare fiind criticată pentru lipsa de inovație în îmbunătățirea platformei, scrie
Ziarul Financiar.
Luna trecută, Twitter a apelat la consultanți financiari pentru a evalua ofertele de cumpărare ale companiilor Alphabet și Disney, care își exprimaseră interesul pentru achiziția rețelei de socializare. Ambele companii au renunțat însă, Saleforce rămânând singurul potențial cumpărător. Însă investitorii Saleforce nu au fost încântați de potențiala achiziție, prețul acțiunilor furnizorului de soluții cloud scăzând dramatic la anunțul intenției de cumpărare a start-up-ului Twitter.
Astfel, Marc Benioff, CEO al Saleforce, a declarat vineri că nu va mai face o ofertă pentru cumpărarea rețelei de socializare.