În ceea ce privește valoarea medie a comenzilor, la nivel național, aceasta s-a situat la aproape 63 de lei pentru cele plătite online cu cardul, respectiv 61 de lei pentru cele achitate prin POS mobil.
„Rezultatele lunilor ianuarie-februarie ale acestui an ne determină să credem că va exista o creștere constantă a plăților cu cardul pe tot parcursul lui 2017. Cea mai mare evoluție a avut-o valoarea sumelor achitate online cu cardul, care a înregistrat o creștere de 38% în primele două luni ale lui 2017, față de anul anterior”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.
De asemenea, conform datelor centralizate de companie, sub 2% dintre cei care își comandă mâncarea de pe Internet optează pentru plata cu tichetele de masă. Media bonurilor folosite pentru plata unei comenzi plasate pe foodpanda este de circa șase tichete.
Bucureștenii, clujenii și timișorenii folosesc cel mai des plata cu cardul. În ceea ce privește valoarea medie a comenzilor achitate, aceasta diferă în funcție de fiecare oraș în parte. Astfel, cei din Capitală achită prin intermediul cardului, în medie, 64 de lei per comandă, în timp ce locuitorii din Cluj-Napoca și Timișoara plătesc, în medie, 52 de lei, respectiv 42 de lei pentru o comandă.
Potrivit Country Manager-ului foodpanda, din totalul comenzilor din București plătite cu cardul, aproximativ 15% au fost înregistrate în aplicație, dintre care 12% au reprezentat comenzile plătite online, iar restul au fost cele achitate prin intermediul POS-ului. De asemenea, ponderea comenzilor din București lansate de pe desktop a fost de 11,7%, 10% reprezentând cele plătite online, iar 1,7% comenzile achitate prin POS mobil.
În ceea ce privește cea mai mare comandă achitată online la începutul acestui an, aceasta a fost în valoare de aproximativ 580 de lei și a provenit din București. De altfel, cea mai mare comandă plătită prin intermediul POS-ului mobil a fost de 380 de lei.