Răspunsurile lui Evan Spiegel referitoare la competiția cu Facebook și Instagram, de care s-au arătat îngrijorați o bună parte a angajaților săi, au fost foarte scurte, CEO-ul răspunzând la câteva întrebări cu simpla negație: „nu”. Alte răspunsuri ale lui Spiegel au explicat de ce angajații nu trebuie să se gândească la competiție, și cum aceștia ar trebui să se concentreze mai mult pe treaba lor, mai exact, livrarea celor mai bune produse și inovații.
Nu este pentru prima dată când Evan Spiegel organiează astfel de acțiuni Q&A (întrebări și răspunsuri). Acesta a mai explicat anterior că oamenii folosesc diferite produse pentru a-și satisface nevoile, sugerând că rețele sociale precum Snapchat și Instagram pot coexista pașnic pe piață.
„Doar pentru că Yahoo are căsuță de căutare, asta nu înseamnă că el este Google”, a mai spus Evan Spiegel, CEO-ul rețelei de socializare Snapchat.