Duminică, la miezul nopții, etapa de vot online pentru desemnarea celui mai reprezentativ simbol al celebrării centenarului Marii Uniri s-a încheiat.
Cele mai multe voturi, 27%, s-au îndreptat către „Hora”, propusă de FCB Bucharest, la distanță destul de mare față de următoarea opțiune. Logo-ul clasat pe locul al doilea a strâns doar 16% dintre voturi.
La concursul de idei organizat de Ministerul Culturii s-au înscris trei agenții din România, Pastel, FCB Bucharest și BrandNew, care au propus un total de 13 identități vizuale. În prima etapă a procesului de jurizare, juriul format din experți din cadrul ministerului, a Uniunii Agențiilor de Publicitate, International Advertising Association, ai Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și ai UNARTE a analizat propunerile și a acordat un punctaj în baza unei grile de evaluare. În cea de-a două etapă, publicul a avut posibilitatea, online, de a alege până duminică, 27 august, ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă, votul contând în proporție de 25%.
„Hora” a fost logo-ul preferat atât de public, cât și de juriu.