Prima pagină » Economic » Dacă nu a reușit să o facă brand de țară, Daea are altă idee. „Alege OAIA!”, noua campanie a Ministerului Agriculturii

Dacă nu a reușit să o facă brand de țară, Daea are altă idee. „Alege OAIA!”, noua campanie a Ministerului Agriculturii

Dacă nu a reușit să o facă brand de țară, Daea are altă idee. „Alege OAIA!
Detalii pe Gândul

„MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie și preparatele din carne de oaie”, se arată în comunicatul transmis de minister.

Reprezentanți din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătății și ai Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor s-au alăturat campaniei și au format un grup de lucru sub coordonarea Direcției Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căruia s-au stabilit mai multe obiective.

CITEȘTE ȘI: Oaia ca brand de țară. Ministrul Agriculturii: „Oaia e o statuie vie. Lângă ea găsești o frunză, lângă frunză nu găsești o oaie”

„Prin această campanie se urmărește valorificarea producțiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, creșterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forței de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii și a produselor din carne de oaie, dar și păstrarea tradițiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane”, se mai arată în comunicat.

Campania de informare și promovare „Alege Oaia!” se va desfășura la nivel național pe o durată de trei luni și are ca principal scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.

În cadrul târgului INDAGRA 2017, oierii vor aduce mai multe rase de oi pentru a le prezenta publicului și vor oferi gratuit, spre degustare, tocăniță și pastramă, se precizează în comunicat.

Obiectivul final al campaniei este de a informa consumatorul asupra modului de preparare a cărnii de oaie și a produselor din carne de oaie, cât și de dezvoltare a unei culturi culinare în ceea ce privește consumul de carne de oaie. Totodată, se dorește sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine și înființarea unei piețe de Gross care va constitui un intermediar între crescătorii de ovine și canalele de comercializare (retail și magazine de proximitate).

Mai multe informații despre campania „Alege Oaia!” sunt disponibile pe pagina de Facebook special creată, dar și în cadul caravanei care va fi prezentă în mai multe locații: în Piața Obor între 4 și 5 noiembrie și în cadrul Târgului de Turism al României între 18 și 19 noiembrie. Programul ulterior al caravanei va putea fi găsit pe pagina de promovare a campaniei.

Autor

Citește și