Când am crescut, am început să știm mai multe. Exige, Elise, Evora erau niște modele deja cunoscute celor care lucrau mai ales în presă. Dar a fost mereu o mașină pe care am perceput-o ca ultraexclusivistă, cu prețuri foarte mari și serii limitate de producție. Adevărul cam ăsta era până am zărit prin București un Lotus (nu mai știm ce model) care arăta ca o jucărie plasticoasă. Era o perioadă în care Lotut respira greu. Numai în F1 mai auzeam că le mergea bine, acolo unde făceau treabă în fiecare sezon și acolo unde își subliniau cel mai bine numele în nostalgia publică.
Acum, englezii vor să revină pe valul pe care erau în anii 90 și asta nu se poate întâmpla decât cu un plan comercial. Un plan comercial egal mașină comercială. Iar dacă Porsche, Maserati, Bentley sau Lamborghini au trecut la SUV, e un pas vital și pentru Lotus. Mai ales în condițiile unei productivități mult mai slabe în comparație cu mărcile proaspăt-citite mai sus.
Auto Express a pus mâna pe niște schițe online ale noului SUV și primul din istoria Lotus. Din zvonurile confirmate acum de aceste desene, mașina va fi micuță, un SUV compact și ușor, cu probabil mult carbon în rezultat. Mașina va intra în clasa de competiție prin care mai sunt BMW-urile X3, X4, Porsche Macan sau Audi Q5.
CITEȘTE CONTINUAREA ȘI VEZI MAI MULTE FOTOGRAFII PE PROMOTOR.RO