În ce constă strategia de slow-fashion a tinerei pentru a-și convinge clienții să cumpere produse de calitate, mai rar?
„Ce ar fi cel mai simplu pentru noi: să alegem dintr-un munte de haine sau să căutăm produse de serie mică?”, întreabă retoric Alexandra Andriescu, fondatorul Maison Chouchou, un atelier de design care mizează pe vânzarea de produse unicat, de producție redusă, cu un impact mic asupra mediului, realizate la comandă și personalizate. Afacerea este formată în prezent dintr-un mic atelier de producție în Iași (la care se adaugă colaborările cu alte ateliere) și două magazine online, unul pentru piața locală, iar altul destinat pieței din Germania (administrat de doi colaboratori ai antreprenoarei).
Anul trecut, după aproximativ trei ani de funcționare, Maison Chochou a înregistrat vânzări aproximative de 60.000 de euro, iar pentru 2018, antreprenoarea și-a fixat ca obiectiv dublarea cifrei de afaceri.
Alexandra Andriescu își descrie parcursul educațional ca fiind unul atipic: a început să studieze la Universitatea de Arte George Enescu din Iași, iar după primul an a ales să experimenteze o altă formă de cunoaștere și aprofundare a artei vizuale, astfel că a plecat în Spania cu o bursă. După cele câteva luni petrecute în Spania, a decis să continue studiile în Iași în paralel cu o altă facultate, École Européenne Supérieure d”Art de Bretagne – Rennes din Franța.
CITEȘTE CONTINUAREA PE BUSINESS MAGAZIN