„Dacia a cucerit clienți din 44 de țări prin modele atractive, de calitate, la cel mai bun preț. În urmă cu 50 de ani, în apropierea comunei Colibași (în prezent, cartier al orașului Mioveni) se derulau ultimele lucrări de amenajare ale Uzinei de Autoturisme Pitești. Complexul industrial, construit în urma colaborării cu Renault, avea să înceapă în curând producția primelor automobile, marcând astfel nașterea uneia dintre cele mai cunoscute și îndrăgite mărci românești – Dacia”, potrivit comunicatului.
Reprezentanții Dacia spun că de-a lungul timpului, de la fabricarea primului model, compania a trecut prin mai multe transformări, a cunoscut etapa de creștere și de optimism a anilor ’70, a trecut peste criza economică din anul 1980 și a reușit să depășească dificultățile și climatul de incertitudine al secolului trecut.
„Preluarea de către Groupe Renault, în 1999, reprezintă începutul unei noi etape pentru marca Dacia și pentru uzina de la Mioveni. Aflată în centrul unui program ambițios de dezvoltare a unei game de vehicule moderne, menită să asigure accesul la mobilitatea auto pentru un număr cât mai mare de oameni, Dacia este simbolul modelelor atractive, de calitate, la cel mai bun preț”, menționează compania.
Dacia anunță că platforma de la Mioveni s-a dezvoltat și ea de-a lungul timpului. „Uzina de vehicule, cu o capacitate de producție de 350.000 de unitați pe an, Uzina Mecanica și Șasiuri, centrul logistic de mare complexitate, cât și activitatea de inginerie de înalt nivel, asigură o contribuție importantă la economia județului Argeș și a României”, spun reprezentanții Dacia.