Prima pagină » Magazin » Jamie OLIVER a colaborat mulți ani cu McDonald”s, chiar dacă a spus că HAMBURGERII restaurantului nu sunt COMESTIBILI

Jamie OLIVER a colaborat mulți ani cu McDonald”s, chiar dacă a spus că HAMBURGERII restaurantului nu sunt COMESTIBILI

Jamie OLIVER a colaborat mulți ani cu McDonald''s, chiar dacă a spus că HAMBURGERII restaurantului nu sunt COMESTIBILI
Celebrul bucătar Jamie Oliver, care a criticat în repetate rânduri mâncarea fast food nesănătoasă, a fost consilierul informal al șefilor de la McDonald''s timp de mai mulți ani.

Oliver a avut întâlniri frecvente cu giganții din domeniul fast food, inclusiv cu CEO-ul Paul Pomroy, chiar dacă nu are o relație comercială cu restaurantul american, scrie The Independent.

Bucătarul și-a construit o reputație de activist pentru hrana sănătoasă și a luptat împotriva meniurilor nepotrivite din școli și a obezității la copii – propunând inclusiv o taxă pe băuturile răcoritoare cu zahăr.

 

În 2011, Oliver a declarat că hamburgerii de la  McDonald”s nu sunt „COMESTIBILI” și a cerut încetarea folosirii aditivilor procesați de vită, „grăsimea roz”, așa cum a numit-o bucătarul-vedetă.

În 2016, britanicul s-a opus sponsorizării oferite de  McDonald”s Jocurilor Olimpice și a militat doar pentru prezența sponsorilor care respectă standardele nutriționale și etice. Mai mult, Oliver a cerut interzicerea reclamelor televizate la produsele junk food.

 

Recent, atitudinea lui Oliver s-a schimbat și a declarat că le-ar permite copiilor săi să mănânce la  McDonald”s.

Pomroy a luat parte la o ședință de gătit caritabilă organizată de fundația lui Oliver.

Oliver a generat numeroase controverse după ce a lucrat pentru mai multe companii mari, precum Shell – pentru care compania sa a creat o gamă de meniuri sănătoase.

Oliver a fost criticat pentru colaborarea cu gigantul petrolier, dar a insistat că este cea mai bună cale prin care hrana sănătoasă poate ajunge în farfuriile unei audiențe mai largi.

 

Bucătarul a vorbit cu ocazia lansării gamei respective de produse alimentare, spunând că firmele din industria alimentară trebuie să-i ajute pe consumatori să-și schimbe dieta.

„Dacă vrem ca Marea Britanie să fie mai sănătoasă, mai productivă în 15-20 de ani, trebuie ca și companiile să meargă pe aceeași cale”, a spus Oliver.

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele