Companii aeriene, printre care Wizz Air, Easyjet și Norwegian, s-au oferit să preia pasagerii, a spusn un reprezentant Wow Air.
Compania Norwegian a menționat că tarifele de repatriere vor fi disponibile cu o reducere de 25%, în funcție de disponibilitate, atât timp cât pasagerii vor avea o rezervare valabilă pentru Wow Air.
Pe pagina web a companiei se specifică, de asemenea, o serie de metode prin intermediul cărora pasagerii afectați își pot recupera banii. Astfel, pasagerii care beneficiază de diverse metode de rezervare protejate, inclusiv de rezervări prin card de credit sau prin intermediul unui agent european de turism, ar trebui să încerce să-și recupereze banii. În caz contrar, pasagerii au dreptul la o despăgubire din partea Wow Air „inclusiv în conformitate cu reglementările europene privind drepturile pasagerilor aerieni” sau, în caz de faliment, cererile ar trebui depuse la administrator sau lichidator.
Compania Wow Air a fost fondată în 2011 de către directorul său executiv, Skuli Mogensen. Zborurile au început în 2012 și în timp au fost angajate peste 1.000 de persoane, compania transportând 3,5 milioane de pasageri anul trecut, cu 11 aeronave.
Compania aeriană a vândut bilete de zbor chiar și în dimineața zilei de joi, când s-a produs colapsul.
O serie de companii aeriene s-a confruntat cu probleme financiare recent, factori cum ar fi facturile de combustibil mai mari și excesul de capacități din sector contribuind la problemele acestora.
Foto: WOW air/ Facebook