„Snap Games” include producții create atât de companie, cât și de dezvoltatori de jocuri parteneri.
Programul produs de Snapchat este „Bitmoji Party” și le permite utilizatorilor și grupurilor de prieteni ale acestora să își aducă la viață avatarurile personale, cunoscute drept „Bitmoji”, care concurează în cadrul a patru jocuri mici și rapide.
Totodată, primul joc creat de parteneri se intitulează „Tiny Royale”, fiind lansat de compania Zynga. Acesta este o reinterpretare a genului „battle royale”, în care jucătorii au parte de elemente de explorare și caracteristici ale jocurilor de supraviețuire. Printre celelalte titluri semnate de firme partenere se numără „Alphabear Hustle” (Spry Fox), „C.A.T.S. Drift Race” (ZeptoLab), „Snake Squad” (Game Closure) și „Zombie Rescue Squad” (PikPok).
„Astăzi există sute de mii de jocuri disponibile pentru telefoanele noastre. Dar nu atât de multe care să le permită prietenilor să joace împreună”, a spus Will Wu, directorul de produse al companiei americane. „Snapchat are ingredientele potrivite pentru a sparge barierele… și poate face jocurile cu prietenii incredibil de rapide și distractive”, a continuat acesta.
Utilizatorii rețelei de socializare online nu trebuie să părăsească aplicația pentru a descărca jocurile. Titlurile pot fi descărcate prin apăsarea unui simbol din cadrul funcției destinate mesajelor. Interacțiunea dintre jucători poate fi făcută prin text sau prin intermediul înregistrărilor vocale.
Snapchat a încercat să intre în industria jocurilor video la începutul anului 2018, când a lansat „Snappables”, produse aflate în interiorul aplicației și bazate pe realitatea augmentată. În același an, compania a achiziționat, pentru 8,6 milioane de dolari, un studio specializat din Australia, care a creat jocul pentru mobil „Fruit Ninja”.
Foto: Hepta