„Avem multe semnale care arată frauda în acest domeniu de activitate. De multe ori șoferul păgubit nu beneficiază de mașină la schimb, chiar dacă service-ul a facturat-o către societatea de asigurare, spre decontare. În același timp, salutăm service-urile auto care demonstrează că pot efectua lucrări de calitate la prețuri corecte. Atragem atenția, însă, că există riscul ca din cauza practicilor abuzive, cei aproximativ 6 milioane de consumatori din piața asigurărilor obligatorii să fie afectați printr-o eventuală creștere a tarifelor”, a declarat Vasile Ștefănescu, președintele COTAR.
COTAR transmite că unele service-uri auto încearcă să obțină un profit incorect, prin tarife foarte mari și prin introducerea spre decontare a unor facturi nejustificate ca valoare, către companiile de asigurări, pentru plata mașinilor de schimb, în vederea compensării dreptului de folosință a autovehiculului avariat, iar aceste costuri nejustificate vor avea un impact negativ asupra prețului polițelor de asigurare.