Potrivit reprezentanților aeroportului din Constanța, aeronava a sosit, miercuri, de la Londra, și urma ca în jurul orei 20.00 să facă și zborul retur. La aterizare însă, avionul a lovit o pasăre, iar comandantul a decis ca o echipă tehnică a companiei să inspecteze aeronava și să remedieze eventualele defecțiuni.
Echipa tehnică a fost chemată de la Budapesta, iar cei aproximativ 200 de pasagerii care ar fi trebuit să plece miercuri seară către Londra au fost transportați și cazați peste noapte la hoteluri din Constanța.
„Echipa tehnică a efectuat verificările, iar în cursul dimineții de joi, în jurul orei 04:00, a plecat înapoi spre Budapesta. Zborul către Londra ar fi trebuit să decoleze în jurul orei 11:00, dar comandantului i s-a părut că ceva nu este în regulă și, pentru siguranța pasagerilor, a decis ca avionul să fie reinspectat”, a declarat directorul aeroportului, Bogdan Artagea.
Drept urmare, a fost chemată o altă echipă tehnică, de data aceasta de la București, iar cei aproximativ 200 de pasageri care au ajuns la aeroport în jurul orei 08:00 au rămas în terminal.
„Echipa ar trebui să ajungă în aproximativ o oră (în jurul orei 14:00 – n.r.). Oamenii au primit apă din parte aeroportului. De asigurarea mesei se va ocupa compania. Nu știu care este protocolul acesteia. Probabil imediat ce vor trece cele trei ore de întârziere de la ora zborului. Înțeleg nemulțumirea oamenilor, dar decizia comandantului este una corectă, luată pentru siguranța pasagerilor”, a spus Bogdan Artagea.