Twitter a informat că datele au fost utilizate cu scopul de a le prezenta utilizatorilor reclame personalizate.
„Știm că veți dori să aflați dacă ați fost afectați de această problemă și numărul total al persoanelor afectate. Investigăm în continuare această problemă (…), iar dacă vom descoperi informații suplimentare le vom publica”, arată compania în comunicatul publicat pe site-ul său. „Ați avut încredere în noi și noi am eșuat. Ne pare rău că s-a întâmplat acest lucru și luăm măsuri pentru a ne asigura că nu vom mai face o asemenea greșeală”, se mai arată în comunicat.
„Ca parte a unui proces prin care încercăm să vă prezentăm reclame relevante, începând cu septembrie 2018 am putut să vă arătăm mesaje publicitare în baza unor deducții pe care le-am realizat în legătură cu dispozitivele pe care le folosiți, chiar dacă nu ne-ați dat permisiunea de a face acest lucru.. Datele respective au rămas la Twitter și nu priveau informații precum parole sau adrese de e-mail”, a mai informat compania.
Twitter a anunțat că a descoperit recent această problemă și a remediat-o în cursul zilei de luni, însă nu a identificat până acum câți utilizatori au fost afectați.