„Avem peste 20 de poduri cu grad mare de risc. Au fost expertizate în mandatul meu și cred că este normal să facem aceste lucrări, nu doar de pune în siguranță, ci chiar mai mult, de reparații. Este normal să fie și anumite restricții pe perioade scurte de timp, pentru că altfel nu se pot face acele lucrări”, a declarat, miercuri, Gabriela Firea.
Precizările edilului vin în contextul în care de la 1 septembrie tramvaiul 41 va circula pe Podul Grant pe un singru sens, așa cum directorul STB, Andrei Creci, a confirmat pentru MEDIAFAX.
„Într-adevăr, tramvaiul 41 va circula pe un sens, însă doar pe porțiunea Podului Grant, dar aceasta nu va mări intervalul de succedare decât cu un minut, față de ce era înainte, să circule pe ambele sensuri. Deci bucureștenii nu vor fi afectați. Ba, dimpotrivă. Vom lăsa și linia 641, 642 și se va mai crea încă o linie 643, tot navetă”, a declarat și directorul executiv al Direcției Transporturi din cadrul PMB, Mihai Teodorescu.