Compania a anunțat că va pune la punct un update software care va corecta problema.
Eroarea a fost identificată de o femeie din Marea Britanie al cărei soț a putut să-i deblocheze telefonul cu amprenta sa.
Când S10 a fost lansat, în martie, Samsung a descris sistemul de autentificare a amprentelor drept „revoluționar”.
Scanerul emite ultrasunete care detectează relieful amprentelor și recunoaște, astfel, utilizatorul.
Compania Samsung a spus că este conștientă de recunoașterea defectuoasă a amprentelor în cazul S10 și va furniza în curând o corecție software.
Banca online KaKao din Coreea de Sud le-a recomandat clienților să nu mai folosească opțiunea de recunoaștere a amprentelor digitale pentru a se conecta la serviciile sale până la remedierea problemei.
Rapoartele anterioare sugerau că unele folii de protecție a ecranului sunt incompatibile cu cititorul de amprente Samsung, din cauza unui mic strat de aer care interfera cu scanarea.
Cuplul britanic care a descoperit problema securității a declarat ziarului Sun că este o „adevărată îngrijorare”.
După ce a cumpărat o foloe de protecție de 2,7 lire sterline pe eBay, Lisa Neilson și-a înregistrat amprenta dreaptă și apoi a descoperit că și amprenta stângă, care nu a fost înregistrată, deblochază telefonul.
Apoi i-a cerut soțului ei să încerce și amândoi degetele aale acestuia au deblocat dispozitivul.
Situața s-a repetat și în cazul telefonului unei rude, cu același tip de folie de protecție.
Foto: Samsung