O inversare a ierarhiei între cele două companii era de așteptat din cauza producției lente a avioanelor cu probleme 737 MAX de către Boeing, care au primit interdicție de zbor în primăvara lui 2019. Însă datele companiei europene arată ca distanța dintre cele două companii nu este atât de mare, iar Boeing are încă șanse foarte bune de a-și recupera prima poziție.
Airbus a fost nevoită să iși reducă obiectivele de producție pentru 2019 cu 3% la finalul lunii octombrie, însă a suplimentat resursele necesare construirii avioanelor până în ultimele ore ale anului, ajungând la 863 de aeronave în 2019, cu 3 mai multe decât plănuiseră după revizuirea țintei.
Livrările au crescut cu 7,9% față de anul 2018, când au fost livrate 800 de aeronave.
Airbus a refuzat să ofere declarații cu privire la cifrele de producție, deoarece acestea trebuie verficate înainte de a fi finalizate și publicate.
Producătorii de avioane încasează veniturile pe comenzi atunci când avioanele sunt livrate, iar la finalul anului aceste companii sunt monitorizate îndeaproape de investitori.