Prima pagină » Știri » Trotuare de 60 de centrimetri pe Șoseaua Fabrica de Glucoză, imposibil de accesat de către persoanele cu dizabilități și mamele cu copii. Deputatul USR Cătălin Drulă: Inventează troarele cu sens unic, pe care se merge în șir indian” – FOTO

Trotuare de 60 de centrimetri pe Șoseaua Fabrica de Glucoză, imposibil de accesat de către persoanele cu dizabilități și mamele cu copii. Deputatul USR Cătălin Drulă: Inventează troarele cu sens unic, pe care se merge în șir indian” – FOTO

Trotuare de 60 de centrimetri pe Șoseaua Fabrica de Glucoză, imposibil de accesat de către persoanele cu dizabilități și mamele cu copii. Deputatul USR Cătălin Drulă: Inventează troarele cu sens unic, pe care se merge în șir indian” - FOTO

Deputatul USR Cătălin Drulă și și candidatul USR pentru Primăria Sectorului 2 Radu Mihaiu au postat pe paginile de Facebook stadiul în care se află lucrările la trotuarele de pe Șoseaua Fabrica de Glucoză care se află în construcții și reclamă faptul că trotuarele cu o lățime de 60 de centimetri nu pot fi folosite de către persoanele cu dizabilități și de „un cuplu cu un cărucior de copil”.

„Primăria îşi bate joc de oamenii din Pipera!

Una dintre cele mai mari probleme ale bucureştenilor, în Sectorul 2, este traficul din Pipera, respectiv de pe strada Fabrica de Glucoză. Vestea bună este că primăria lucrează la refacerea străzii. Vestea proastă e că, deşi suntem în 2020, deşi suntem într-o capitală europeană, deşi suntem în, probabil, cea mai mare zonă de afaceri din România, primăria îşi bate joc de oameni.

Zilele astea se asfaltează trotuarele de pe Fabrica de Glucoză. Prost, ca întreaga administraţie Firea. Lucrarea este executată astfel încât mersul pe jos să fie meschin şi înghesuit. Ce vedeţi mai jos sunt 2 poze:

1. O poză cu execuţia actuală a lucrării, cu măsurătorile aferente.
2. O poză care arată normativul pentru accesibilitatea spaţiilor publice.

Încălcarea normelor (şi a bunului simţ) este evidentă!

Deşi în studiul de fezabilitate iniţial trotuarul era corect dimensionat, în proiectul tehnic de execuţie s-a ţinut cont nu de nevoile oamenilor şi standardele de accesibilitate, ci de nevoile constructorului de a face lucrurile ieftin şi prost. Şi a ieşit ce vedeţi mai jos”, a transmis Radu Mihaiu, candidatul USR pentru Primăria Sectorului 2, pe Facebook.

https://www.facebook.com/RaduMihaiuUSR/posts/1058732101169743?__xts__[0]=68.ARAR2hFLW-kSXa2QibN9pINQRHyydRPD6TpGgvewQSWSDuPPx4HJgQYFqolQggIfUJlVW87umlU9FUhWuN_JWGCWJokSTwdmTqXQ7XMGMJeXguIYHxRxBNflM5FDn2IncSQx1V0HV06VJSXa3OO5aW9axlheTXeNc5qO4TBU0qKWediozvfCdlnekeuHWntou8DI8A2CzrVP5iUtc1hZi0aNTVh8fxnTyD02ebzheE4AAmWXmAlJ5NhQHaNxaPPSJDqjuSwtI0I8pH8vX2TJWLUFGanDy8XC7OMdy8tEV6IP_shjIb3szrLarSLb1hnBHowVpfWTqR6R5y9EzJnPiwEgtw&__tn__=-R

De asemenea, și deputatul USR Cătălin Drulă susține că „Firea inventează trotuarele cu sens unic, pe care mergem în șir indian. Așa se explică modul în care arată trotuarele noi de pe șoseaua Fabrica de Glucoză din București”.

Politicianul își susține afirmația oferind câteva exemple de situații în care lățimea trotuarului reprezintă o adevărată problemă: „Cum ar putea un cuplu cu un cărucior de copil să folosească acest trotuar de 60 de cm? Ce face un om în scaun cu rotile ca să treacă pe lângă copacii încastrați în trotuar? Ce se întâmplă când te întâlnești cu un alt om care vine din sens invers?”.

https://www.facebook.com/catalindrulausr/photos/a.1007617906050638/2029951360483949/?type=3&theater

Photo Credit:  Cristi Năstăsescu

Sursă FOTO: Radu Mihaiu / Facebook